Cestovná kancelária Travel Family - Realizácia: MagicWare

Ponuka zamestnania


 NOVÁ PONUKA   
Team Leader predajného oddelenia a call centra: Ostrava

Ste komunikatívni, viete sa rýchlo zorientovať v nových informáciách a radi by ste budovali a viedli tím profesionálnych predajcov v cestovnom ruchu? Je pre vás motivujúce poskytovať najlepší zákaznícky servis? Potom možno hľadáme práve vás! Do našej ostravskej kancelárie hľadáme nového kolegu či kolegyňu na pozícii Team Leader, ktorý sa bude spoločne s nami starať o spokojnosť klientov a partnerov našej cestovnej kancelárie. V prípade, že Vás ponúkaná pozícia zaujala, pošlite nám prosím svoj životopis a motivačný list ešte dnes!

Náplň práce:

  • Viesť tím referentov v predaji zájazdov a motivovať ich k dosahovaniu spoločných cieľov
  • Aktívne telefonicky a e-mailom predávať zájazdy a poskytovať odborné poradenstvo o destináciách aj službách
  • Zabezpečovať prvotriedny zákaznícky servis a udržiavať vysokú úroveň spokojnosti našich klientov
  • Pracovať v rezervačných systémoch (interných aj externých) a mať prehľad o aktuálnych ponukách
  • Sledovať trendy v cestovnom ruchu a prispôsobovať im predajné stratégie v spolupráci s manažérmi predaja
  • Komunikovať a spolupracovať s províznymi predajcami a obchodnými partnermi
  • Pripravovať a organizovať odbavenie klientov na ich dovolenku

Požiadavky:

  • SŠ / VŠ vzdelanie
  • Skúsenosť s vedením tímu a schopnosť ľudí dlhodobo viesť, motivovať a rozvíjať
  • Snaha urobiť maximum pre zákazníka a jeho spokojnosť
  • Prax s predajom zájazdov je skvelým bonusom
  • Výborná slovenčina (hovorená aj písaná)
  • Schopnosť rýchlej adaptácie na nové informácie a systémy
  • Skvelé komunikačné zručnosti a pozitívny prístup
  • Odolnost vůči stresu a efektivní řešení problémů
  • Znalosť angličtiny je výhodou (ale nie podmienkou)
  • Pokročilá znalosť práce s PC
  • Geografický prehľad a záujem o cestovanie

Ponúkame:

  • Zázemie stabilnej cestovnej kancelárie s dlhoročnou tradíciou
  • Rozmanitú prácu v dynamickom prostredí, kde sa nebudete nudiť
  • Motivačné finančné ohodnotenie a možnosť zvýšiť si zárobok svojimi výsledkami
  • Neustále vzdelávanie – odborné školenia a podpora pri práci s partnermi
  • Priateľský a profesionálny tím, ktorý vám vždy rád pomôže
  • 23 dní dovolenky ak tomu výhodné zľavy na zájazdy – pretože odpočinok je dôležitý
  • Stravenkový paušál
  • Príležitosť kariérneho rastu a sebarealizácie

Výkon práce:

  • Ostrava

Nástup:

  • dohodou

Svoj životopis vrátane aktuálnej fotografie zasielajte na e-mail [email protected]


 NOVÁ PONUKA   
Predajca zájazdov: Ostrava Karolina

Pridajte sa k nám a staňte sa predajcom zájazdov v cestovnej kancelárii s dlhoročnou tradíciou. Na ostravskú pobočku Travel Family v OC Karolina hľadáme predajcu zájazdov, ktorý sa pripojí k nášmu predajnému tímu. V prípade, že Vás ponúkaná pozícia zaujala, pošlite nám prosím svoj životopis a motivačný list ešte dnes!

Náplň práce:

  • Aktívny predaj zájazdov a cestovných balíčkov klientom, ktorí prídu na pobočku
  • Poskytovanie poradenstva a informácií o destináciách, ubytovaní, doprave a ďalších službách
  • Zaistenie vynikajúceho zákazníckeho servisu pred a počas predaja zájazdu
  • Práca s internými aj externými rezervačnými systémami
  • Sledovanie aktuálnych trendov v cestovnom ruchu a ponúk konkurencie
  • Odbavovanie prichádzajúcich telefonických hovorov a chatu z webu

Požiadavky:

  • Predchádzajúca skúsenosť s predajom zájazdov je samozrejme výhodou, ale nie podmienkou
  • Výbornú znalosť slovenského jazyka - s klientmi budete komunikovať aj e-mailom alebo cez chat
  • Skvelé komunikačné zručnosti a pozitívny prístup
  • Schopnosť pracovať pod tlakom a riešiť problémy efektívne
  • Znalosť jazykov výhodou
  • Znalosť práce na PC
  • Geografické znalosti

Ponúkame:

  • Zázemie stabilnej cestovnej kancelárie
  • Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí cestovnej kancelárie
  • Motivačné finančné ohodnotenie
  • Podporu a školenia pre efektívnu prácu s našimi partnermi, kontinuálny proces vzdelávania a možnosť sebarozvoja
  • Profesionálny tím s priateľskou atmosférou
  • 23 dní dovolenky, aby ste mohli využiť poriadne zľavy na zahraničné aj tuzemské dovolenky, pretože dobiť baterky musíme všetci
  • Stravenkový paušál
  • Možnosť kariérneho rastu

Pracovný čas:

  • krátky / dlhý týždeň (12h smeny)

Výkon práce:

  • Ostrava - Karolina

Nástup:

  • dohodou

Svoj životopis vrátane aktuálnej fotografie zasielajte na e-mail [email protected]


 NOVÁ PONUKA   
Sezónny referent/-ka dopravného oddelenia: Ostrava
vhodné pre študentov/-tky

Náplň práce:

  • Administratíva a činnosti spojené s chodom dopravného oddelenia
  • Komunikácia s produktovým a predajným oddelením
  • Príprava podkladov na odbavovanie klientov
  • Zadávanie dát do rezervačného systému

Požiadavky:

  • Schopnosť tímovej spolupráce, úzka spolupráca s vedúcim dopravného oddelenia
  • Samostatnosť, logické myslenie, systematickosť, zodpovednosť
  • Odolnosť voči stresu, schopnosť prechodne (sezónne) zvládať vysoké pracovné nasadenie
  • Aktívna znalosť anglického jazyka aspoň na úrovni B1
  • Užívateľská znalosť PC (MS Office, Word, Excel, Outlook)

Ponúkame:

  • Zaujímavú prácu v atraktívnom odbore
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Zázemie profesionálneho tímu a renomovanej spoločnosti
  • Zaškolenie a získanie praxe v odbore
  • Podporu a školenia pre efektívnu prácu
  • Práca na DPP apríl-september

Výkon práce:

  • Ostrava

Nástup:

  • koniec marca / začiatok apríla

Svoj životopis vrátane aktuálnej fotografie zasielajte na e-mail [email protected]


 NOVÁ PONUKA   
Manažér/-ka produktu: Praha, Ostrava

Náplň práce:

  • Príprava produktu v danej destinácii: vybudovanie kľúčových väzieb v destinácii, zodpovednosť za výber a nákup zahraničných služieb, jednanie s lokálnymi partnermi
  • Podpora predaja produktu: tvorba ponúk, organizácia ciest, príprava podkladov pre ďalšiu propagáciu
  • Kontrola: nákladov, kvality poskytovaných služieb v zahraničí
  • Analýza: trhu, konkurencia, porovnanie cien
  • Administracia: rezervačného systému, noviniek na webe
  • Spolupráca: s partnermi v destinácii, odborné konzultácie, komunikácia so sprievodcami

Požiadavky:

  • SŠ vzdelanie s maturitou / VŠ
  • Predchádzajúca prax v oblasti cestovného ruchu, dopravy alebo destinačnom manažmente vítaná, ale nie je podmienkou
  • Samotatný, starostlivý a zodpovedný prístup k riešeniu zverených úloh
  • Znalosť angličtiny slovom aj písmom, aspoň na úrovni B2
  • Užívateľská znalosť s MS Office a schopnosť orientácie v systémoch
  • Časová flexibilita v sezóne, odolnosť voči stresu, starostlivosť
  • Vysoké pracovné nasadenie, chuť hľadať nové príležitosti
  • Ochota cestovať, rozvíjať sa, orientácia v geografii a všeobecnom rozhľade, záujem o moderné trendy predaja služieb

Ponúkame:

  • Zázemie stabilnej cestovnej kancelárie
  • Podporu a školenia pre efektívnu prácu s našimi partnermi, kontinuálny proces vzdelávania a možnosť sebarozvoja
  • Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí cestovnej kancelárie
  • Profesionálny tím s priateľskou atmosférou
  • 23 dní dovolenky, aby ste mohli využiť zľavy na zahraničné i tuzemské dovolenky, pretože dobiť baterky musíme všetci
  • Stravenkový paušál

Výkon práce:

  • Praha, Ostrava

Nástup:

  • dohodou

Svoj životopis vrátane aktuálnej fotografie zasielajte na e-mail [email protected]


 NOVÁ PONUKA   
Asistent/-ka produktového manažéra: Praha, Ostrava

Náplň práce:

  • Kancelárske administratívne, asistenčné a podporné činnosti pre produktový tím pri tvorbe, realizácii a vyhodnocovaní úspešnosti produktového portfólia, príprava podkladov, dokumentácie, zmluvy, evidencie, zadávanie dát do rezervačného systému, úzka spolupráca s členmi produktového tímu

Požiadavky:

  • SŠ vzdelanie s maturitou / VŠ
  • Predchádzajúca prax v oblasti produktového manažmentu, dopravy alebo destinačného manažmentu je vítaná, ale nie je podmienkou
  • Každodenná komunikácia s produktovými manažérmi
  • Samotatný, starostlivý a zodpovedný prístup k riešeniu zverených úloh
  • Časová flexibilita v sezóne, vysoké pracovné nasadenie, odolnosť voči stresu
  • Užívateľská znalosť MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)

Ponúkame:

  • Zázemie stabilnej cestovnej kancelárie
  • Podporu a školenia pre efektívnu prácu
  • Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí cestovnej kancelárie
  • Profesionálny tím s priateľskou atmosférou
  • 23 dní dovolenky, aby ste mohli využiť zľavy na zahraničné i tuzemské dovolenky, pretože dobiť baterky musíme všetci
  • Stravenkový paušál

Výkon práce:

  • Praha, Ostrava

Nástup:

  • dohodou

Svoj životopis vrátane aktuálnej fotografie zasielajte na e-mail [email protected]


Virtuálny delegát/-ka
práca z domu, vhodné aj pre osoby na materskej dovolenke

Náplň práce:

  • komplexná starostlivosť o klientov v určených cieľových destináciách
  • aktívny kontakt s klientmi a dodávateľmi služieb, riešenie požiadaviek klientov
  • sprostredkovanie predaja fakultatívnych služieb
  • výkon práce prebieha vzdialene (z vlastných priestorov, z domu), s využitím bežných komunikačných prostriedkov (telefón / SMS / e-mail / komunikátory / on-line nástroje pre konferenčné hovory a pod.)

Požiadavky:

  • dostupnosť 24/7 podľa dohodnutého časového harmonogramu
  • aktívna znalosť minimálne jedného svetového jazyka (angličtina, nemčina) aspoň na úrovni pokročilý (B2), veľkou výhodou znalosť miestneho jazyka pri pridelených cieľových destináciách
  • základná znalosť všeobecných geografických, ekonomických a kultúrnych informácií pri pridelených cieľových destináciách
  • podrobná znalosť faktických informácií pri pridelených cieľových destináciách, minimálne v rozsahu:
    • jednotlivé oblasti, umiestnenie hotelov, vzdialenosti a časové posuny,
    • vstupné podmienky do destinácie, cestovné doklady a ich platnosti, víza, očkovanie, ESTA apod.
    • medzinárodná a miestna verejná doprava, dopravná dostupnosť, spojenie do najbližších miest či iných letovísk apod.
    • mena, kurz, miestna cenová hladina základného tovaru a služieb, nákupné možnosti, trhy, obchodné centrá, markety, výbery hotovostných peňazí apod.
    • miestne spoločenské, náboženské či iné zvyklosti a obyčaje, napríklad ohľadom kontaktov s miestnymi obyvateľmi, štýl obliekania, komunikácie, konzumácie pouličného občerstvenia, vody apod.
    • kontakty a riešenia v naliehavých situáciách (prvá pomoc, polícia, hasiči, veľvyslanectvo), možnosti zdravotnej starostlivosti, cestovné poistenie, sprostredkovanie zdravotnej či inej pomoci pre klienta u poisťovní či asistenčných služieb, riešenie poistných udalostí as tým spojené administratívy
    • fakultatívne služby v mieste, ich program, náplň, kontakt na miestneho organizátora, sprostredkovanie predaja
  • znalosť katalógu, ponuky produktov a služieb Travel Family, znalosť vnútorných predpisov
  • nutná účasť na školení Travel Family

Ponúkame:

  • zaujímavú prácu v atraktívnom odbore
  • individuálne prispôsobenie možnostiam uchádzača
  • zázemie profesionálneho tímu a renomovanej spoločnosti
  • zaškolenie
  • firemné benefity
  • zaujímavé finančné ohodnotenie

Výkon práce:

  • vzdialene (z vlastných priestorov, z domu) podľa dohodnutého časového harmonogramu
  • miesto výkonu práce geograficky neobmedzené

Nástup:

  • dohodou

Svoj životopis vrátane aktuálnej fotografie zasielajte na e-mail [email protected]


24

3 Najčastejšie hľadáte

  • 1

    SPOKOJNOSŤ KLIENTOV

    Naše služby využije každoročne viac než 40.000 spokojných zákazníkov. Za 25 ročnú históriu ich s nami vycestovalo takmer milión.

  • 2

    STABILNÁ FIRMA

    Patríme medzi TOP 100 českých firiem s ocenením Czech Stability Award. Táto cena je udeľovaná najstabilnejším firmám v ČR.

  • 3

    VAŠA JEDNOTKA NA JADRANE

    Už od roku 1991 sa špecializujeme na Jadran. Ponúkame najviac pobytových miest a ubytovacích kapacít na celom jadranskom pobreží.

Môžeme Vám pomôcť s Vašou dovolenkou?






Vyplnením a odoslaním formulára s požiadavkou z www.ckvt.sk vyjadrujete súhlas so spracovaním osobných údajov spoločnosti TRAVEL FAMILY s.r.o., v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Napíšte text z obrázku
* Povinné údaje