Cestovná kancelária Travel Family - Realizácia: MagicWare

Časté otázky a odpovede (FAQ)

Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. Pokiaľ ste tu nenašli odpoveď na tú svoju, zašlite nám ju na adresu [email protected] a my vám radi odpovieme.

  • Môžem si objednať zájazd v internetovom katalógu cestovnej kancelárie TRAVEL FAMILY s.r.o. (ďalej len CKTF) kedykoľvek?
    Áno, v našom internetovom katalógu je možné si objednať zájazd 24 hodín denne.

  • Čo mi prinesie objednanie cez internet?
    Tento moderný spôsob predaja zájazdov vám prinesie predovšetkým skrátenie doby potrebnej k zarezervovaniu vašej dovolenky a k vášmu väčšiemu pohodliu pri vyberaní a objednávaní. V internetovom katalógu máte všetky potrebné informácie k dispozícii na jednom mieste.

  • Je objednání zájezdu přes internet bezpečné?
    Áno, objednanie zájazdu v internetovom katalógu CKTF je bezpečné. Odosielanie osobných informácií zákazníkov sú zabezpečené šifrovaním. Celý internetový katalóg vrátane technického zariadenia, na ktorom je katalóg prevádzkovaný, je vo výhradnom vlastníctve CKTF, takže ako zákazníci máte istotu, že vaše objednávky i odoslané osobné údaje bude spracovávať iba jediný adresát týchto informácií – CKTF.

  • Sú chránené moje osobné údaje, ktoré vyplním do objednávkového formulára vo vašom katalógu?
    Áno, vaše osobné údaje sú chránené. CKTF pracuje s osobnými údajmi zákazníkov v súlade so zákonom č. 428/2002 Z. z. O ochrane osobných údajov.

  • Môžem si ako zákazník zmeniť alebo doplniť svoje osobné údaje v internetovej objednávke?
    Niektoré osobné údaje si môžete meniť, niektoré (u nich má zmena údajov za následok zmenu cestovnej zmluvy) si meniť nemôžete. Zo zmenou údajov, z ktorých plynie zmena cestovnej zmluvy, sa obráťte, prosím, priamo na našich pracovníkov.

  • Čo znamená "Izby na vyžiadanie"?
    Ak CK dostane vašu objednávku na ubytovanie v „izbe na vyžiadanie“, neodkladne kontaktuje ubytovacie zariadenie, od ktorého si vyžiada súhlas s predajom daného typu izby. V náväznosti na vyjadrenie ubytovacieho zariadenia vám CKTF najneskôr do 48 hodín pošle na váš mail potvrdenie/nepotvrdenie vašej objednávky.

  • Dozviem sa pri objednávání zvoleného zájazdu, či sú voľné miesta?
    V okamihu, keď vám je pridelené číslo rezervácie a jeho platnosť, máte istotu, že miesta máte skutočne zarezervované do uplynutí doby rezervácie.

  • V ktorom okamihu mám ako zákazník istotu, že mám svoju vybranú dovolenku istú?
    Akonáhle vypíšete, potvrdíte Zmluvu o obstaraní zájazdu a zaplatíte minimálnu predpísanú zálohu.

  • Vo vašom internetovom katalógu je oveľa širšia ponuka ubytovania než vo vašom tlačenom katalógu. Nie je to chyba?
    Nie, nie je to chyba. Do tlačeného katalógu sme z dôvodu úspory počtu strán zahrnuli iba časť z našej celkovej ponuky služieb, a to najmä letoviská, hotely a apartmány, ktoré si naši zákazníci v minulých rokoch obľúbili najviac. Preto náš internetový katalóg obsahuje širšiu ponuku než katalóg tlačený.

  • Na koho sa mám obrátiť pri zmenách v cestovnej zmluve?
    Ak máte po uzavrení cestovnej zmluvy požiadavky na zmenu, obracajte sa telefonicky na našich pracovníkov  (tel.: 048 / 224 00 20) alebo e-mailom: [email protected]

  • Môžem zájazd objednať cez internet a prísť zaplatiť na pobočku?
    Ano, môžete. Nášmu pracovníkovi, ku ktorému prídete zájazd na pobočku zaplatiť, je nutné povedať číslo rezervácie/cestovnej zmluvy.

  • Čo sa stane, ak nevyplním všetky požadované údaje?
    mluva o obstaraní zájazdu je uzavrená vtedy, pokiaľ sú vyplnené všetky údaje nutné k správnej kalkulácii ceny pobytu a zaslaniu Voucheru. U každej osoby musí byť minimálne vyplnená adresa a dátum narodenia.  Venujte preto, prosím, vyplňovaniu požadovaných údajov patričnú pozornosť a my vám zaručíme bezproblémový priebeh pri spracovaní vašej objednávky.

  • Čo urobiť, keď do 24 hodín neobdržím od CKTF odpoveď na svoju objednávku?
    Pretože nie je možné vylúčiť technické problémy na internete pri doručovaní e-mailov, v takom prípade nás, prosím, kontaktujte na oddelení internetového predaja tel: 048 / 224 00 20

  • Čo mám robiť, keď mi nejde zarezervovať alebo potvdiť cestovná zmluva?
    Zrejme sa v daný okamih jedná o poruchu buď na internete alebo technickom zariadení. Doporučujeme vám zopakovať váš postup alebo kontaktovať telefonicky oddelenie nášho internetového predaja 048 / 224 00 20 alebo e-mail [email protected]

Tešíme sa na vašu objednávku a prajeme úspešný výber dovolenky s TRAVEL FAMILY.

3 Najčastejšie hľadáte

  • 1

    SPOKOJNOSŤ KLIENTOV

    Naše služby využije každoročne viac než 40.000 spokojných zákazníkov. Za 25 ročnú históriu ich s nami vycestovalo takmer milión.

  • 2

    STABILNÁ FIRMA

    Patríme medzi TOP 100 českých firiem s ocenením Czech Stability Award. Táto cena je udeľovaná najstabilnejším firmám v ČR.

  • 3

    VAŠA JEDNOTKA NA JADRANE

    Už od roku 1991 sa špecializujeme na Jadran. Ponúkame najviac pobytových miest a ubytovacích kapacít na celom jadranskom pobreží.

Môžeme Vám pomôcť s Vašou dovolenkou?






Vyplnením a odoslaním formulára s požiadavkou z www.ckvt.sk vyjadrujete súhlas so spracovaním osobných údajov spoločnosti TRAVEL FAMILY s.r.o., v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Napíšte text z obrázku
* Povinné údaje